2017/05/26 Agrocentrum - strona główna Mapa strony Agrocentrum kontakt e-mail

rzetelna firma

Spotkanie Dystrybutorów Agrocentrum 2014

Strona główna » Aktualności » Spotkanie Dystrybutorów Agrocentrum 2014

W dniu 21 lutego 2014 w Hotelu Jabłoń pod Piszem odbyło się spotkanie Dystrybutorów Agrocentrum. Dzień naszych Dilerów rozpoczął się obiadem, po którym nastąpiła część wykładowa. Poruszane były m.in. tematy zabezpieczania i kontrolowania transakcji handlowych. Można było także usłyszeć o możliwych scenariuszach sytuacji rynku mleka po zniesieniu systemu kwotowania .
Dyrektor Czesław Szlagowski przedstawił wyniki sprzedażowe z roku 2013. Po części wykładowej Prezes Stanisław Pietruszyński wraz z Czesławem Szlagowskim i Piotrem Zaczkiem podziękowali i uhonorowali najaktywniejszych Dystrybutorów Agrocentrum. Wieczorem spotkaliśmy się na uroczystej kolacji , po której do późnych godzin przy dźwiękach muzyki wspólnie biesiadowaliśmy. Wszystkim przybyłym gościom serdecznie dziękujemy za mile spędzone chwile.

Zobacz również

Spotkanie dilerów 2015 – Hotel Nad Pisą 6 luty 2015

Tradycją można już nazwać coroczne spotkanie z naszymi Dystrybutorami. Tym razem gościliśmy w Hotelu nad Pisą w Piszu. Nasze spotkanie rozpoczął Pan Prezes Stanisław Pietruszyński, który przywitał zgromadzonych gości. Czesław Szlagowski przedstawił podsumowanie poprzedniego roku w różnych ujęciach. Od kilku lat widać wzrost znaczenia działu bydła Agrocentrum w rynku. Jako firma posiadająca wciąż jedną wytwórnię można powiedzieć, iż możemy być dumni, zarówno jako firma,

Wino, kobiety i śpiew… Budapeszt 2017

Wino, kobiety i śpiew to hasło przewodnie kolejnego wyjazdu klientek firmy Grupa Agrocentrum. Tym razem odwiedziliśmy Węgry – kraj słynący z tradycji winiarskich. W poniedziałek 24 kwietnia wyruszyliśmy w podróż, po drodze odwiedzając Zakopane, które przywitało nas pięknym widokiem ośnieżonych gór i ulic. Wieczór spędziliśmy w uroczej knajpce, przy dźwiękach góralskiej kapeli i grzańcu.    Następny dzień to przejazd przez Słowację i północne Węgry. Obiad zjedliśmy w uroczej winiarni w

AGRO TOP – pasza laktacyjna i okołoporodowa przeznaczona dla stad o wydajności do 9000l

Szanowni Państwo przedstawiamy kolejny produkt dla krów   AGRO TOP – PASZA LAKTACYJNA I OKOŁOPORODOWA PRZEZNACZONA DLA STAD O WYDAJNOŚCI DO 9000 L     Grupa pasz przeznaczonych dla stad o wydajności do 9000l w laktacji. Charakteryzuję się wysoką stabilnością parametrową i recepturową, a także niespotykanymi walorami smakowymi.   Produkty AGRO TOP wyróżnia wysoki poziom energii, witamin oraz białka trawionego w jelicie

Ta strona wykorzystuje pliki cookies m.in. do celów statystycznych. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach swojej przeglądarki.